Eerste indruk - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Anouk - WaarBenJij.nu Eerste indruk - Reisverslag uit Istanbul, Turkije van Anouk - WaarBenJij.nu

Eerste indruk

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

04 Februari 2014 | Turkije, Istanbul

Beste lezers,

Ik ben niet van plan ellelange verhalen te schrijven op de blogs die ik zal bijhouden, maar voor de thuisblijvers zal ik af en toe iets typen zodat niemand ongerust hoeft te zijn ;)

Een heel nieuw avontuur staat nu voor de deur en ik ben heel benieuwd wat Istanbul me gaat brengen. De dingen die ik vooral hoop te bereiken zijn:
1. Comfortabel raken met het dagelijks Engels spreken (en ook een paar woorden Turks, aangezien de doorsnee Turk geen enkel woord Engels spreekt).
2. nieuwe cultuur leren kennen inclusief religie (en hoe het is om als Christen hier te leven).
3. Een heel nieuwe leven van begin af aan opbouwen, nieuwe mensen leren kennen en vooral heeeeeel veel lol hebben!

Mijn vlucht is prima verlopen, het eerste Turkse eten is goed bevallen en mijn nieuwe huis is meteen al echt een 'thuis' voor me.
Verder is het weer net zo slecht als in Nederland, dus jullie hoeven daar niet jaloers op te zijn. De eerste frustraties over slechte organisatie en falende voorzieningen (geen water) zijn ook al gepasseerd hier.. dus ik voeg meteen nog een leerpunt 4 toe: geduld!!

Later meer....!

Liefs, Anouk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Istanbul

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

10 Februari 2014

Eerste indruk

06 Februari 2014

bla

04 Februari 2014

Eerste indruk
Anouk

Actief sinds 04 Feb. 2014
Verslag gelezen: 38
Totaal aantal bezoekers 896

Voorgaande reizen:

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

04 Februari 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: